O autorze
Zakładki:
Często odwiedzam (o;
Czytam chyba nałogowo - strony autorów
Dziewczyny SZYJĄCE - czarodziejki (o:
Forum które odwiedzam
Moje inne strony
Odwiedzane sklepy
nazwa alternatywna
Blog książkowy !



http://sabinkat1.blogspot.com/


Blogowisko.org
free counters Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Co tu dużo pisać .... żona , matka ....a w wolnym czasie robótkowa maniaczka ....
niedziela, 30 stycznia 2011
Wyrózniona...

Bardzo miło dostawać wyróżnienia od innych utalentowanych osób, cieszę się też ,że choć czasem tu dłuugo się nic nie dzieje , Wy nadal zaglądacie i licznie komentujecie, a to dla mnie bardzo ważne ...wiem,że to co robię ma sens :O)

Mój blog już jest od jakiegos czasu w sieci....ostatnio zajrzałam w statystyki i oniemiałam...od czasu założenia ilość wejść mnie zaskoczyła...dlatego nie mogę koło tego przejść obojętnie. Kiedy licznik pokażę równe 200tys wejść ( już niedługo) będę miała dla Was niespodziankę :O)

Wracając do wyróżnień, otrzymałam dwa wyróżnienia:

od Gosi :

od Betty:

 

Bardzo dziękuję !!!!

Wiem, że powinnam wyróznić kolejne osoby, niestety wiele z tych osób posiada banerek,że nie przyjmuje wyróżnień. Osoby te bardzo cenię i szanuję, są dla mnie mistrzyniami w swoich dziedzinach.

Wyróżnienia te powinny być dla tych osób.

Myslę,że osoby te wiedzą o kim mowa, ponieważ na ich blogach bywam regularnie i regularnie komentuje !!!!


piątek, 28 stycznia 2011
Mam i ja ...

Dostałam właśnie paczuszkę z Wymiany książkowej  u Agulki77 dla mnie niespodziankę szykowała Dota72, której serdecznie za wszystko dziękuję !!!!!! Mega paczka zawierała książki , nawet dla Miłosza!!!!który serdecznie dziękuję !!! piękną zakładkę - takiej nie mam !!! i w moim kochanym niebieskim kolorze , słodycze i kawki itp. Dodatkowo wstążeczki i mulinki.

Dorotko bardzo dziękuję !!!!

 

czwartek, 27 stycznia 2011
Osobisty kapitan...

Pokażę Wam mojego małego osobistego Kapitana - który dziś miał w przedszkolu bal karnawałowy .

Lecz nie było łatwo, wpadłam na pomysł by wykorzystać czapkę przywiezioną znad morza .... uszyłam pagony :O) (Lucynko dziękuję !!!!!)

no i przekonałam dziecko ,że dziewczyny lubią mundurowych..... dziecko się zgodziło niechętnie....jak odebrałam go z przedszkola okazało się,ze z wszystkimi dziewczynkami tańczył .... mnie tylko powiedział krótko ...za rok też będę kapitanem, bo laski za mną szalały!!!!!!

 

Legowiska

dla kociaków. Duże na pralkę gdzie śpią cała noc :O) mniejsze na lodówkę :O)Uszyłam , choc co chwilke mi przeszkadzały ...

i jak może być ???? Hindek wygląda na zadowolonego, opanaował póki co te dużą w łazience :O)

Kot nr 2

tzn nasz Popiołek, który przywędrował do nas przed BN.

To cichutki kociak, który nawet miauczeć nie umie, po ciężkich próbach zawładnięcia mieszkaniem poddał się Hindusowi...

 

Zdjęcia gdy miał złamana łapkę :O(

 

 

 

 

 

Moje ulubione zdjęcia - te stooopy!!!

 

 

 

 

Pomagam Panu , grzecznie ( przy Panu) popilnuje rybek ...

 

ale Pan się oddalił :O)

 

 

 

wtorek, 25 stycznia 2011
Dla Patrysia :O)

Skończyłam metryczkę dla małego Patrysia :O)

Teraz pozostaje nam czekać, aż się pojawi na świecie :O)


12:02, sabinka.t1 , Pamiątki
Link Komentarze (17) »
poniedziałek, 24 stycznia 2011
Ostatnia wersja robocza ...

Już niedługo będzie gotowa metryczka :O) Ostatnia wersja robocza :o)


Wszystkie chmurki, gwiazdki i księżyć iskrzą :O)

sobota, 22 stycznia 2011
Metryczka cz.4

Rany!!!! ona co raz bardziej mi się podoba!!!!!

Choć jest mnóstwo kolorów, xxx, półxxxx, knotsów i tych całych stokrotek!!! to i tak jestem zadowolona, że tą metryczkę wybrałamdla małego P.


piątek, 21 stycznia 2011
Przyjaźń...

Dziś tylko sesja z jednym kocurkiem, bo ta przyjaźń jest baaardzo mocna i bezgraniczna....

 

 

 

 

 

czwartek, 20 stycznia 2011
Metryczka cz.3

Nieskromnie powiem: straasznie mi się podoba!!!!

poniedziałek, 17 stycznia 2011
Metryczka cz.2

Coś sie juz wyłania.....

sobota, 15 stycznia 2011
Metryczka cz.1

Jedna z kilku , które muszą powstac :O) Ta mi się strasznie podoba!!!

 

Zakładki z przeznaczeniem...

Powstały wczoraj i dziś, są już przeznaczone na pewne upominki :O)

 

 

 

 

piątek, 14 stycznia 2011
Dla miłośników kociaków !!!!!!

Powstało fajne miejsce w sieci, mianowicie spis blogów osób, które mają koty :O)

Zapraszam TUTAJ

a także bezpośrednio do KOTŁOWNI

 

czwartek, 13 stycznia 2011
Zakładki...

różniaste, puchate, kolorowe uszyłam, póki co są jeszcze u mnie :O)

Nie ma juz tylko czarnej, z kociakami i motylami :O)

 

poniedziałek, 10 stycznia 2011
3 urodziny

dziś obchodzi forum "HAFTY POLSKIE"

Zorganizowałyśmy sobie mini wymiankę , na upominki ot takie tam urodzinowe :O)

dla mnie szykowała Marta - dziękuję bardzo!!!!

Piękne motyle , wykonane haftem matematycznym i krzyzykowym.

Upominek szykowałam dla Danusi


zdjęcie wykonała Danusia

Następna wymianka będzie walentynkowa :O)

niedziela, 09 stycznia 2011
Przeprosiłam

wczoraj maszynę , uszyłam 10 szt chusteczników :O)

Póki co są  jeszcze u mnie :O) w kolejce czeka wielki stos zakładek różnego rodzaju, czekają na dostawe ocieplinki :O) oraz na ich wykończenie i ozdobienie  :o)

Chusteczniki takie  z kotami, kwiatkami, motylkami, biedronami , sowmi itp.

sobota, 08 stycznia 2011
Ślinimy się ????

Na specjalne zamówienie :O)

 

środa, 05 stycznia 2011
WOŚP

Wiele  i wielu z nas pomaga WOŚP

.

osobiście sama wrzucam do puszki , ale nie tylko .....

 

Zachęcam Was do wzięcia udziału w licytacji "Poczekajki" z dedykacja autorki - Katarzyny Michalak

http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=428412

 

 

Dochód przeznaczony całkowicie na WOŚP!!!


Zachęcam !!!!

 

***********

Druga aukcja to ksiązki Magdaleny Witkiewicz "Milaczek"" i "Panny roztropne"

 

http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=427457

 

http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=427497

 

Zachęcam Was !!!!

wtorek, 04 stycznia 2011
Kociakowo

Z mojej obserwacji wynika:

1. Dwa koty to był świetny pomysł

2. W niektórych momantach wyglada to tak jakby miały ADHD

3. Kilka zbitych bombek na koncie kotów....

4. Hindus natychmiast wydoroślał :o(

5. Hindus jest niesamowitym nauczycielem, opiekunem i kotem rządzącym !!!! to widac , a raczej słychać !!!

6. Popoiołek po zacietych próbach poddał się :o) podporządkował :O)

7. Biegnie na każde miauknięcie Hindusa

8. Popiołek dba o higiene podwójnie , sam i zostaje "poprawiony" przez Hindusa....

 

 

Słodziaki co?????????????

 
1 , 2