O autorze
Zakładki:
Często odwiedzam (o;
Czytam chyba nałogowo - strony autorów
Dziewczyny SZYJĄCE - czarodziejki (o:
Forum które odwiedzam
Moje inne strony
Odwiedzane sklepy
nazwa alternatywna
Blog książkowy !



http://sabinkat1.blogspot.com/


Blogowisko.org
free counters Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Co tu dużo pisać .... żona , matka ....a w wolnym czasie robótkowa maniaczka ....
wtorek, 30 czerwca 2009
Koniec czerwca na działce

Wczoraj zrobiłam zdjęcia - nadal telefonem :o( moim kochanym frezjom, ponoć bardzo cieżko je pielegnować , nie wiem , ale w każdym razie nie wyszły wszystkie , wyszła mała namiastka tego co wsadziłam ;o( Musze poczytać , co z nimi dalej na jesień ???

Jednak pięknie pachną, a wygladają tak (o:

Kilka dni wcześniej

Żółta:

Na dzień dzisiejszy te dwie kwitną , ale paczków jest więcej , ciekawa jestem jakie będą kolorki (o;

Iryski - dziś rano było sporo szykujących się do rozkwitu , przed odjazdem popołudniu kilka juz kwitło.

Zdjęcie z wczorajszego dnia:

Róża:

poniedziałek, 29 czerwca 2009

Mam prośbę czy ma ktoś legendę do tej pamiątki ???
Kurcze mam juz wydruk , nr nici , ale brak oznakowań  jaki nr do jakiego symbolu na schemacie
Najwyżej ułożę sama , ale chciałabym tak jak jest w oryginale

 

z góry dzięki za pomoc

Image Hosted by ImageShack.us

 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Zachęcam do wzięcia udziału w Candy u Śnieżki :

http://sniezkagotuje.blogspot.com/2009/06/may-i-pierwszy-konkurs.html#comment-form

A tak na marginesie ciekawy blog (o:

niedziela, 28 czerwca 2009
(o:

Zacznę od tego ,że znalazłam wzór (o; Oczywiście z oczywistych powodów nie mogę na razie pokazać na blogu (o:

Chciałabym podziękować , za maile (o; Przede wszystkim :

Lucynce, Agnieszce MD, Agnieszce - Joie , Babci Vilemoo !!!!!!! Jesteście nieocenione (o:

Kochane bardzo Wam dziękuję (o:      

Cieszę się bardzo , że podobają się Wam karteczki. Najbardziej mnie cieszy to ,ze spodobały się osobie , która je zamówiła. Teraz pracuję nad zaproszeniami ślubnymi dla mojej przyjaciółki. Projekt jest już zaakceptowany więc najdalej do końca tygodnia będą gotowe (o; Wtedy Wam pokażę co wymyśliłam. Miały być delikatne i zarazem eleganckie , mam nadzieję ,że udało mi się podołac (o:

Co do naszego cudownego miejsca w Niedźwiedziu, w tym roku jeszcze nie byliśmy, ale mam nadzieję nic straconego, czekamy na ciepłe dni.Tam dzieci biegają swobodnie , nie tak jak na spacerach , niestety tu się nie da puścić dziecka na trawnik , widzę ,że nie jedna z nas ma ten sam problem ......... temat rzeka ...........Dobrze, że na działce mamy ogrodzenie i psy nie mają wstępu, a trawa jest "czysta" (o: Niestety teraz na działce brakuje słonka i widać to gołym okiem :o( jest już zdecydowanie za mokro !!!!! 

Mamy ochotę też w tym roku zwiedzić ciekawszą część  "Szlaku Piastowskiego " , bo moi chłopcy nigdy tam nie byli (o; więc trzeba choć troszkę zaplanować urlop . W tym roku wschód Polski "odpuszczamy" , zwiedzimy troszkę tu najbliższe okolice (o;

"Podaj dalej" - niespodzianki się po mału szykują w wolnym czasie , więc prosze dziewczyny o cierpliwość (o:

Pozdrawiam Was wszystkich odwiedzających i dziękuję za pomoc w szukaniu wzoru (o:

 

 

 

sobota, 27 czerwca 2009
Prośba

Mam prośbę , szukam coś na pamiątkę ślubną , czasu bardzo mało , więc nie może być za duże :O( Panna młoda nie musi mieć białej sukni...

Jeśli macie podzielcie się proszę . Z góry pięknie dziękuję .

adres : sabina.dabek@wp.pl

czwartek, 25 czerwca 2009
Placek z owocami

Placek z owocami

2,5 szkl. mąki

3/4 szkl. cukru

2 łyżeczki proszku do pieczenia

3jajka

owoce

cukier waniliowy

0,5 szkl. mleka

0,5 szkl. oleju

Jajka ubić z cukrem.

Po trochu do ubitych jajek dodawać mąke na przemian z mlekiem i olejem. Delikatnie mieszać. Dodać proszek do pieczenia.

Wlać na blachę , ułożyć owoce, posypać kruszonką.

Piec jakieś 35 min. Zawsze sie udaję , nawet tym początkującym (o:

Smacznego .

 Jeszcze gorący , dlatego nie pokrojony (o:

18:43, sabinka.t1 , Kuchcikowo
Link Komentarze (4) »
Dwie karteczki (o:

wtorek, 23 czerwca 2009
czerwcowo c.d

Nadal pada, jakoś nie chce się jechac na działkę w taką pogdę...

Tomek już też pojechał...nadzieja ,że jak wróci przyjedzie już na urlop (o:

Z przyjemnością oglądam zdjęcia z działki (o: szkoda tylko ,ze tak mało słonka. Basen czeka na rozłożenie, ale lata nie widać ;o(

Niestety pełno ślimaków na działce. Odwiedził nas taki :

Owoce:

Z wisienek , bo jest ich sporo , powstanie dżem, wiśniówka i winko wiśniowe , które robi mój mąż (o: pyszne zreszta (o;

 

Kwiaty :

Niestety zdjęcia nadal są robione telefonem , wiec ich jakość nie jest taka jak być powinna .

 

 

poniedziałek, 22 czerwca 2009
Igielnik

Nie pokazywałam igielnika z zabawy u Edy  , jakoś mi wyleciało z głowy. Nowa właścicielka już dostała jakiś czas temu. Miłam szczęście wylosować AgnieszkęMD , szczęście ponieważ w ostatnim HSP2 też została mi przeznaczona do obdarowania (o:

Igielniczek wyglądał tak:

Agnieszce się spodobał co mnie cieszy (o;

niedziela, 21 czerwca 2009
Alergolog

Doczekaliśmy się wizyty u Alergologa. Pani doktor przyjeżdża do Krotoszyna z Milicza / koło Wrocławia. Bardzo miła i konkretna. Na dzień dobry porozmawiała z Miłkiem, obejrzała i stwierdziła ,że zrobimy testy na wszystko możliwe. Co nas zdziwiło te testy kazała zrobić od razu wzabiegowym. Tyle razy słyszałam od innych , że na testy się czeka . bla , bla, bla. Nikt nie nastawił się psychicznie, ale chyba tak z zaskoczenia było najlepiej (o:

Testy wyszły wsumie nieźle. Na dwóch rączkach miał rozrysowane kratki , pani pielęgniarka była bardzo miła i uprzejma. Niestety jak to facet wiecej paniki niż wszystko warte (o: płakał , bał sie ....ale udało się . Po dwudziestu minutach po "zabiegu" okazało się ,że uczulony jest na trawę no i  dlatego z przyjściem wiosny Miłosz miał wiecznie katar (o: do tego histaminy no i .... niestety najgorsze ....mąka pszenna ;o(

Pani doktor ustawiła menu, wycofała to co niedozwolone- w sumie tu nie odczuł za dużo , bo i tak tego nie jadał oraz to co mamy ograniczyć.

Miłko wszystko zrozumiał  i sam pilnuje by tego nie ruszać . Dostaliśmy tez zalecenie o specjalnych kąpielach w specjalnym płynie, kremiki i już po kilku dniach widać poprawe na skórce (o;

Pani doktor widać ,że wie co zrobić i zalecić (o; Bez dojazdów , na miejscu a konkretnie (o:

Podaj dalej (o;

W piątek czekało awizo w skrzynce.Pan listonosz chyba nie chciał wciskać na siłe do skrzynki , więc zabrał priorytet spowrotem na pocztę. W sobotę odebrałam , okazało się ,że to przesyłka od Kasi z Zacisza ....

Kasiu bardzo , bardzo dziękuję

W kopercie znalazłam cudeńka (o; Miłosz kazał od razu dzwonić do Kasi i dziekować za Elfika , stoi obecnie w jego pokoiku (o;

Była jeszcze czekoladka , ale nie doczekała zdjęcia (O;

Kasiu jeszcze raz dziękuję (o:

Ja już mam pomysł na moje upominki do dziewczyn. Jeszcze tylko je wykonam, mam nadzieję ,że się nie pogniewacie ,że to troszke trwa (o:

Teraz kilka zdjęć fiołeczka , którego dostałam od Lucynki (o:

Kilka zdjęć z balkonu. W tym roku zagościły pelargonie, pomieszałam odmiany jak szło (o: teraz kwitna , były w kiepskim stanie jak je wsadzałam teraz wyglądają cudnie (o:

Dziekuję za wszystkie odwiedziny i komentarze (o;

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli. My nadal cieszymy się tata i mężusiem w jednej osobie, jutro juz koniec dobrego ;o(

czwartek, 18 czerwca 2009
Czerwcowo

 Kurcze coś nie tak jest przy prowadzeniu dwóch blogów w blox-ie ;o(

Miesza się coś, dubluje  ... dlatego postanowiłam wrócić do starej wersji prowadzenia wpisów o działce...mam nadzieję tymczasowo ,aż nie podemę decyzji co dalej , czy zakładac na innym serwerze czy też zostawić jako dodatek tak jak było wcześniej ????Blog o działce uważam za zamknięty, trochę mi żal ale trudno za dużo mieszania. Musze przemyśleć czy założyć gdzie indziej , tymczasem pokażę Wam co słychac na działce (o:

Niestety zdjęcia pochodzą z aparatu w telefonie, choć nie wyszły aż tak tragicznie. Pogoda niestety nas nie rozpieszcza, ale da się coś zrobić na działce i choć na kilka godzin pojechać ....jakoś tak się nauczyłam ,że dzień bez działki to jakoś tak.... brakuje czegoś. Pewnie ,ze zastępuję sobie to robótkami , albo pracą w domku ale nie to samo co na powietrzu.

Moje kwiaty :

 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Moje kochane różyczki , te same co były w doniczkach w domku [ to te drobne] wkońcu zakwitły (o;

Róża poniżej była już liczona na straty , myślałam ,że się nie przyjęła , ma kilka listków, ale za to pełno pąków!!!!!Zrobiła mi niesamowitą niespodziankę , uwielbiam na nią patrzeć (o:

 

 

Postanowiłam też zagospodarować mały nieuzytek na przeciwko naszej działeczki.Jest to kawałeczek przy płocie ogradzającym staw. Były tam chwasty, ale już ich na tej częsci nie ma , wczoraj było wielkie targanie ...a dziś ....wygląda tak :

Mam nadzieję ,ze tak już nie straszy (o; szkoda,że nie zrobiłam zdjęć przed porządkiem (o;

 

piątek, 12 czerwca 2009
Koszyki

Koszyczki wymalowane, ale nie ozdobione, jakoś nie mam pomysłu :o(

Na dodatek zdjęcia są zrobione aparatem z telefonu, bo aparat cyfrowy niestety padł ;o(

Ostatnio nie mam ochoty nawet xxxxx, ta pogoda zniechęca do wszystkiego :o( Codziennie pada, słonka prawie wcale od 3 tyg. Na działkę sporadycznie ,chwasty rosną jak zwariowane...

 

 

 

 

 

 

czwartek, 11 czerwca 2009

Zapisałam się na Candy, ostatnio ich całkiem sporo wszędzie (o:

To co lubię  - http://lubie-wiec-tworze.blog.onet.pl/2,ID380135410,SL380286981,index.html

Otrzymałam wyróżnienie od Kasi (o:

Nie będę już typowała ponieważ zrobiłam to tutaj

Kasiu bardzo dziękuję

 

 

wtorek, 09 czerwca 2009
Wyróznienie (o;

Otrzymałam wyróżnienie od Agnieszki z "Nitkowo mi"

Agniesiu bardzo mnie zaskoczyłas , dziękuję bardzo za tak fantastyczne wyróznienie (o;

Cały dzień myślałam kogo wyróżnić .... powiem Wam szczerze trudno wybrać tylko pięć blogów, skoro codziennie oglądam o wiele więcej , a są to moje ulubione. Po całym dniu rozmyślań wybrałam:

Agnieszkę  - nie dlatego , że ona mnie wyrózniła, ale za to ,że przy maleństwie ma czas na blog,szycie i pokazanie co i jak, za  piękności z filcu.... i mogła bym tak dłuuugo - kochana, jesteś the best !!!!

Monikę - za upór jaki ma w sobie, za ciągłe próby i tworzenie czegoś nowego, jest pierwszą osobą tak uzdolnioną jaką znam !!!! Moniczko z przyjemnością wyróżnienie dla Ciebie (o:

Kasię - za piękne serwetki,że tak szybko i z uporem nauczyła się operować szydełkiem,  za piękne obrazy i za to jaka jesteś (o:

Lucynkę - za cudna szycie, za piekną biżuterię tworzoną od niedawna , ale z niesamowitym smakiem, za bardzo dokładne krzyzykowanie i za to ,że jesteś (o:

Kasię - za cudne hafty , niesamowite zdjęcia i za to jaką tworzysz niesamowitą anielską atmosferę na swoim blogu.

piątek, 05 czerwca 2009
(o:

Wracam , po mału , ale wracam , nadrabiam zaległości w czytaniu Waszych blogów. Przepraszam Was za zaniedbanie, ale potrzebowałam kilku wolnych dni .

Postaram się wszystko opisać , ale chyba jeszcze nie dziś.

Dziękuję Wam ,że zaglądałyście i nie zapomniałyście o mnie (o: Za wszystkie miłe słowa i za to ,że okazałyście mi tyle troski (o:

Postaram się jutro już coś wiecej napisać , jak znajdę chwile ,jutro  w nocy wyjeżdżam po męża , wreszcie wraca (o:  jednak chyba jest najlepszy na zły nastrój .................

wtorek, 02 czerwca 2009

Zapraszam serdecznie (o:

http://www.nasze-hafty.pl/