O autorze
Zakładki:
Często odwiedzam (o;
Czytam chyba nałogowo - strony autorów
Dziewczyny SZYJĄCE - czarodziejki (o:
Forum które odwiedzam
Moje inne strony
Odwiedzane sklepy
nazwa alternatywna
Blog książkowy !



http://sabinkat1.blogspot.com/


Blogowisko.org
free counters Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Co tu dużo pisać .... żona , matka ....a w wolnym czasie robótkowa maniaczka ....
piątek, 15 lipca 2011
Coś tam...

dziubię, ale bardzo mało i zazwyczaj drobiazgi. Choć chyba zaczynam tęsknić za moim koloskiem :)

 

 

Pierwszy raz robię zakładkę na plastikowej kanwie...trochę to trwa, mam nadzieję, że efekt końcowy będzie zadawalający :)

poniedziałek, 24 stycznia 2011
Ostatnia wersja robocza ...

Już niedługo będzie gotowa metryczka :O) Ostatnia wersja robocza :o)


Wszystkie chmurki, gwiazdki i księżyć iskrzą :O)

sobota, 22 stycznia 2011
Metryczka cz.4

Rany!!!! ona co raz bardziej mi się podoba!!!!!

Choć jest mnóstwo kolorów, xxx, półxxxx, knotsów i tych całych stokrotek!!! to i tak jestem zadowolona, że tą metryczkę wybrałamdla małego P.


czwartek, 20 stycznia 2011
Metryczka cz.3

Nieskromnie powiem: straasznie mi się podoba!!!!

poniedziałek, 17 stycznia 2011
Metryczka cz.2

Coś sie juz wyłania.....

sobota, 15 stycznia 2011
Metryczka cz.1

Jedna z kilku , które muszą powstac :O) Ta mi się strasznie podoba!!!

 

czwartek, 10 grudnia 2009
Kartki

 

Zostało mi jeszcze kilka karteczek na Boże Narodzenie, nie chce by leżały jeszcze rok , jeśli ma ktoś ochotę można je znaleźć tutaj

Jeśli ktoś się skusi i wyślę maila ,że znalazł ogłoszenie poprzez blog , koszty przesyłki biorę na siebie (o:

Zapraszam (O:

poniedziałek, 07 grudnia 2009
Na niebiańskiej chmurce (o:

Pewnie już dawno o nich zapomniałyście , ja niestety nie , bo niestety muszę je skończyć ...kiedyś (O:

Jak się nie mylę ostatnio je pokazywałam na poczatku roku :o(

wygladały ostatnio tak:

Image Hosted by ImageShack.us

Obecnie wygladają tak:

Image Hosted by ImageShack.us

Dużo nie przybyło , ale jednak (o: może w przyszłym roku [pod koniec] skończę , to jest chyba najdłużej robiony przeze mnie obraz :O(

środa, 23 września 2009
Wyróżnień c.d

Bardzo dziękuję za wyróżnienia (o:

  

Tym razem dostałam od Tamarki i Mirki , dziewczyny bardzo dziękuję (o:

Postanowiłam kilka osób wyróżnić :

http://ulaihaft.blogspot.com/

http://fiolkowe-sprawki.blogspot.com/

http://golddust.pl/index.php

http://gazynia.blox.pl/html

http://mulinkowe-krzyzyki.bloog.pl/

http://nitkowo.blogspot.com/

http://xxxxkasi.blox.pl/html

http://rekodzielamonawmony.blogspot.com/

http://vilemoo.blox.pl/html

http://robotkijustyny.blox.pl/html

http://hafciki.blogspot.com/

http://lylis.blox.pl/html

http://wiedzmowo.blox.pl/html

http://kuferekloreny.blox.pl/html

http://magiakrzyzykow.blox.pl/html

chyba się rozpędziałam mogłabym tak chyba bez końca (o:

Mam nadzieję ,że dziewczyny się nie pogniewają ,że nie poinformuję je komentarzem ,ale myślę ,że znajdą wyróżnienia (o:

 

wtorek, 22 września 2009
Zabawa blogowa (o:

AgnieszkaMD organizuje zabawę blogową , biegnijcie do niej się zapisać póki można (o:

ZASADY:
- wśród zgłoszonych osób wylosuję kto dla kogo zrobi niespodziankę (w związku z tym proszę o przysłanie mi swojego adresu zamieszkania jak i nick z adresem bloga na A.M.math@poczta.fm).
- zgłaszać się można do 15 października, wtedy też podam czas przygotowania niespodzianki (myślę, że będzie, to gdzieś koło miesiąca).
- może zgłosi się też ktoś mieszkający za granicą dlatego prosiłabym napisać w komentarzu lub na e-maila jeśli ktoś nie chce wysyłać paczki za granicę.

Tekst zapożyczony od Agnieszki (o;

szczegóły : http://agnieszkamd.blogspot.com/2009/09/zapraszam-do-zabawy.html?showComment=1253605009291#c6779541888893404029

niedziela, 30 sierpnia 2009
Europejski Festiwal Sztuki i Rękodzieła - Warszawa
Europejski Festiwal Sztuki i Rękodzieła - Warszawa
3-4 październik 2OO9
Wiecej info :
http://artchannel.pl/staticpages/index.php/Aktualnoci
Zainteresował mnie jeden szczególny punkt, mianowicie dopisek o konkursach i nie chodzi mi tu o nagrody , a o to co sie stanie z pracami po wystawie. Zostaną przekazane na licytację .Pieniążki z licytacji powędrują na Fudnację AKOGO założoną przez Ewę Błaszczyk. Kilka razy już wspierałam tę fundację , ale głównie były to wysyłane sms-y.
 
Tak czy inaczej chętnie pomagam jeśli mam taką możliwość .Was też do tego zachęcam (o:
Osobiście wysyłam haft na wystawę (o; Pokażę go za kilka dni (o:
Konkursów jest kilka - w tym różne tamaty i sposoby wykonania prac.Zapraszam i polecam.
Dla chętnych strona gdzie można zapoznać się  z konkursami:
http://artchannel.pl/staticpages/index.php/Konkursy
czwartek, 27 sierpnia 2009
Wymiana Wakacyjna na HP

W ramach "Wymiany Wakacyjnej" dostałam przecudną serwete od Kasi K.

Wymiana była zorganizowana na Forum Haftów Polskich. Serdecznie zapraszam na nasze forum jak i inne strony HP.

http://www.nasze-hafty.pl/

http://www.hafty.info.pl/  - strona dopiero powstaje

Wracając do upominku. Kasiu bardzo dziekuję , serweta jest wspaniała (o:

Kasiu dziękuję

Moja serweta już też doszła do nowej włascicielki , niedługo pokażę Wam zaległe hafty , które zrobiłam , a jeszcze nie pokazałam (o:

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.

Przypominam :29 sierpnia odbędzie się  losowanie (o:

wtorek, 02 czerwca 2009

Zapraszam serdecznie (o:

http://www.nasze-hafty.pl/

niedziela, 26 kwietnia 2009
Poducha nr2 cz.3

Kilkanaście xxxx dalej.

Wiekszość powstało na działeczce (o:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

wtorek, 07 kwietnia 2009
Podusia nr cz.2

Robi się je fajnie , tylko ostatnio mam mało czasu na robótki (o: Mój czas zajmuje działka, dom, przygotowania na świeta. Zostało mi jeszcze do zrobienia kilka pisanek -obklejonych mulinką do stroika , bo niestety poprzednie się rozeszły.....

piątek, 03 kwietnia 2009
Podusia nr 2 cz.1

Nie idzie już tak szybko, trzeba wziąć się już za przygotowania świąteczne, więc nie poświecam już tyle czasu xxxx [ no i te karteczki.....]

poniedziałek, 30 marca 2009
Podusia nr 1

Są prześwity, ale podusia jeszcze nie jest wyprasowana.

Teraz wędruje do kartonika i czeka na dwie pozostałe podusie.

Wyglada tak...

Tamarko - używam Vikolu do większośći prac (o:
Dziękuję dziewczyny za odwiedziny i komentarze (o:

piątek, 27 marca 2009
Podusia cz.2

Po dzisiejszej nocy wygląda jak na zdjęciu, posiedziałam wczoraj dość długo...ale opłacało się , efekt jest widoczny. Niestety są prześwity, ale mam nadzieję ,że po praniu znikną. Krzyżyki są spore więc pewnie dlatego, nie chcę robić podwójną nitką ani wełną, ma być miękkie i przyjemne , jak zostaną prześwity trudno, pomyślę o podszyciu jakimś materiałem (o: Pokażę jeszcze w przybliżeniu , właśnie chciałam zrobić dodatkowe zdjęcie,ale akumulatorki "padły" muszę poczekać na ich podładowanie ...(o:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, mobilizują do dalszych prac....

GAZYNIU - Tobie szczególnie dziękuje nawet nie wiesz jak pomogłaś !!!!

środa, 25 marca 2009
Podusia cz.1

Po malutku powstaje przód pierwszej podusi dla Miłosza (o:

Wypatrzyłam je u Iwony2OO7 (O;  Bardzo nam się spodobały. Niestety wzór nieosiągalny...

Robię na kanwie typu Aida, całą nitką muliny Ariadna.

Postanowiłam ją zrobić wielkim krzyżykiem w miejsce 4 małych.

 

wtorek, 10 lutego 2009
Upominek walentykowy

Dziś otrzymałam przesyłkę od Oleńki, w ramach Wymiany Walentynkowej na forum HP. Wszystko pięknie zapakowane. Oleńko bardzo , bardzo dziękuję za wspaniałości. Każdy upominek ma już swoje przeznaczenie (o:

O to co otrzymałam:

Oleńko raz jeszcze dziękuję !!!!!!!

 
1 , 2