O autorze
Zakładki:
Często odwiedzam (o;
Czytam chyba nałogowo - strony autorów
Dziewczyny SZYJĄCE - czarodziejki (o:
Forum które odwiedzam
Moje inne strony
Odwiedzane sklepy
nazwa alternatywna
Blog książkowy !



http://sabinkat1.blogspot.com/


Blogowisko.org
free counters Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Co tu dużo pisać .... żona , matka ....a w wolnym czasie robótkowa maniaczka ....
sobota, 28 sierpnia 2010
Weekend w uroczym niemieckim miasteczku

Piekne miasteczko , szybki dojazd , nie jak na naszych polskich drogach :O( jeszcze pewnie dłuuuugo poczekamy za takimi drogami, autostradami itp.

Weekend spędzilismy u brata, miasteczko w którym mieszka jest niesamowite!!!! pełne uroku , oni moze nie widza tam nic szczególnego , ale ja byłam oczarowana, te budynki, kamieniczki ...ale to na końcu pokażę.Brat z przyszłą bratową przygotowali niespodziankę, zabrali nas do  Sealife

Wspaniałe miejsce :O) dziękujemy !!!!!! raz jeszcze !!!

Szkoda,że nie mozna było używać lampy przy aparacie, utrudniało to niesamowicie, no a oswietlenie akwa kiepskie :O(

Piękne , czyste i zadbane miasteczko z niezwykłym urokiem :o)jak dla mnie :O)

i na tym kończymy wakacje, od srody zaczyna się przedszkole :o)

**********

Z Kołobrzegu nic nie przywiozłam za to z Niemiec kubek, no nie mogłam go nie mieć :O( mąż mi kupił :O) choc ceny odpychały .

Miłko wybrał sobie podstawke na jajko :O)

piątek, 27 sierpnia 2010
Wakacje 2010 cz.5 - Kołobrzeg i powrót do domu :O)

Co by Was nie zanudzać, ostatni dzień spędziliśmy w Kołobrzegu,potem obiad i powrót do domu, wczesny by wjechać jeszcze w dwa miejsca :o)

Kołobrzeg:

odwiedziliśmy też Centrum Atrakcji Wojskowych niedaleko Kołobrzegu :O) chłopcy jechali amfibią, ale mozna tez i czołgiem i innymi wojskowymi pojazdami, ludzi mnóstwo, wielki sklep militarny itp.

a żeby mnie nie było przykro zabrali mnie do Ogrodów HORTULUS w Dobrzycy. Miejsce baaajjjeeczne !!!! my tylko na troszke , ale można tam spędzic cały dzień i kupić mega ilość kwiatów !!! krzewów itp. Świetne miejsce, moi chłopcy czas spędzili na placu zabaw, bo im nie chciało sie juz wchodzic do ogrodów, ja sama tez wszystkich nie obejrzałam , a jak na złość padł mi aparat, ale dobrze ,że jest strona internetowa i tam mozna poogladac całość.

Szczęśliwie dojechaliśmy do domu, ale to nie koniec wakacji :O) przepakowani pojechalismy dalej na weekend :O) z naszym kociakiem, ale to juz w nastepnym wpisie :O)

czwartek, 26 sierpnia 2010
Wakacje 2010 cz.4 - Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu

Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu czyli coś głównie dla chłopaków :O)Miło było patrzeć jacy są zadowoleni :O)

Muzeum bardzo fajne, jest co oglądać ,zdjęcia głównie eksponatów znajdujących sie na placu przy muzeum.


Za drobną opłatą można wejść do czołgu i zobaczyć jak jest w środku, mozna też robić zdjęcia :O) na głowę dostaję się chełmofon :O) frajda dla dzieci, ale nie tylko.

Muzeum polecam do zwiedzania na pochmurne dni :O)

Moi chłopcy wyszli zadowoleni, a to najważniejsze :O)

obok muzeum pasmanteria :O) w razie czego kobiety mogą zniknąc tam :O)

wtorek, 24 sierpnia 2010
Wakacje 2010 cz.3 - Zieleniewo

Zieleniewo też odwiedzilismy a tak dokładniej to " DZIKI ZACHÓD"

Wjechalismy z ciekawości,wszędzie reklamy tego szczególnego miejsca .Miejscowość blisko Kołobrzegu, chcielismy porównać z miasteczkiem Western City koło Karpacza.

Jednak dziki zachód naszym zdaniem jest o wiele lepszy :O) nawet wtedy kiedy nie było juz pokazów, spóźnilismy się ....może w przyszłym roku udamy sie na pokazy i skorzystac z większości atrakcji jakie oferuje to miejsce.

Miłkowi i nam baaaardzo się podobało, fajne miejsce, fajnie urządzone, zadbane, czyste i pełne zieleni.

Jest też mini zoo warte obejrzenia ... wiecej zajdziecie na stronie oficjalnej wyzej podanej.

kilka zdjęć:


 

Wakacje 2010 cz.2 - Grzybowo

Pogoda sprzyjała w dniu  przyjazdu i nie tylko -  na plażę jeździlismy do Grzybowa :O) mało ludzi, ciepła woda, wielka fala :o)

Miłcio pierwszy raz widział morze i był...zachwycony , my zresztą tez bylismy daaawno temu :O(

c.d.n

poniedziałek, 23 sierpnia 2010
Wakacje 2010 cz.1

Wakacje, wreszcie się doczekałam wyjazdu i tak jak pisalam wczesniej pojechaliśmy nad morze. Zazwyczaj nocujemy w gospodarstwach agroturystycznych i tym razem też zarezrewowaliśmy noclegi z dala od zgiełku i turystów. Po przejrzeniu mega ilości ofert padło na Drozdowo.

Gospodarstwo agroturystyczne Ewy i Romana Kozłowskich - "TerraJa" .

Gospodarstwo położone z dala od Kołobrzegu, ale nie aż tak daleko by nie dojechać , totalna cisza (jak lubimy) pełno zwierzaczków...a gospodarze okazali sie wspaniałymi ludźmi z ogromnym poczuciem humoru :O)

Serdecznie Ewuś , Romku Was pozdrawiamy :O)

Raj na ziemi !!! nasz Miłosz nie chciał wyjeżdżać z tak magicznego , spokojnego i pełnego atrakcji miejsca !!! Polecam :o)

Wiecej szczegółów na stronie Ewy i Romka :O)

Kilka zdjęć :

Wyprowadzanie kóz na łączkę :O)

Zabawa z psami : Prezesem , piorunem i Sarą :O)

z właścicielami agro :o) czyli juz z ciocią i wujkiem :O)

c.d.n

wtorek, 04 maja 2010
Majówka cz.2

To już nasze kolejne spotkanie z Kasią (O: mam nadzieję ,że nie ostatnie. Pojechaliśmy na troszkę w góry , było super, choć troszkę krótko :o(

Kasia z rodziną jak zwykle przyjęła nas bardzo ciepło , nasze dzieci super się bawiły (o: my zresztą też (o:

Nasi chłopcy też wygladali na zadowolonych (o:

Byliśmy w pięknym miejscu , choć pogoda nie dopisała było super!!!!

Kolorowe jeziorka , magiczne i bajeczne miejsce (o:


Było świetnie!!!!!! szkoda ,że tak krótko .

Kasiu dziękujemy za gościnę , zapraszamy do nas !!!!!!

zdjęcia wykonane : sabinka i Kasia

poniedziałek, 03 maja 2010
Majówka cz.1

Jadąc po mężulka przejeżdżamy koło znanej i wielkiej jednostki, tym razem pogoda dopisała i czas pozwolił by się zatrzymać (O:

Kilka fotek :

 

piątek, 04 września 2009
Wczorajsze niebo:(

Wczorajsze niebo, niestety okropnie się bałam ,że bedzie powtórka z lipca, naszczęście jednak nie ...

sobota, 29 sierpnia 2009
Wioska Indiańska

Jakiś czas temu odwiedziliśmy "Wioskę Indiańską" w Józefowie koło Chocza. Jest to niedaleko Kalisza.

Jechaliśmy tam z ciekawości. Muszę przyznać , że pomysł i położenie wioski w lesie jest fajnym pomysłem (o: Przy wjeździe na parking stoi miła osóbka witająca nowo przybyłych. Oczywiście trzeba zapłacić za wejście , otrzymuję się mapkę całej wioski.

Może trafiliśmy na nieciekawy dzień, ponieważ było to Święto i jakoś tak powiedziałabym ,że brakowało indian :o( Pewnie to ich wolny dzień od pracy (o;

Samo miejsce urocze, wiele atrakcji dla każdego , dla małego i starszego a nawet dla dorosłego. Można się zabawić , nauczyc tańczyć ,zjeść odpocząć ....zakupić pamiątki.

Troszkę zaskoczyło mnie to miasteczko. Podzielone na dwie części :

Osadę traperów i poszukiwaczy złota z wozami pionierów odkrywających dziki zachód i część indiańską , ale ogólnie nam się podobało (o:

Teraz zdjęcia co by Was nie zanudzić (o:

 

 

 

 

 

Więcej zdjęć i informacji znajdziecie na oficjalnej stronie

http://www.wioskaindian.pl/index.php

 

niedziela, 21 czerwca 2009
Podaj dalej (o;

W piątek czekało awizo w skrzynce.Pan listonosz chyba nie chciał wciskać na siłe do skrzynki , więc zabrał priorytet spowrotem na pocztę. W sobotę odebrałam , okazało się ,że to przesyłka od Kasi z Zacisza ....

Kasiu bardzo , bardzo dziękuję

W kopercie znalazłam cudeńka (o; Miłosz kazał od razu dzwonić do Kasi i dziekować za Elfika , stoi obecnie w jego pokoiku (o;

Była jeszcze czekoladka , ale nie doczekała zdjęcia (O;

Kasiu jeszcze raz dziękuję (o:

Ja już mam pomysł na moje upominki do dziewczyn. Jeszcze tylko je wykonam, mam nadzieję ,że się nie pogniewacie ,że to troszke trwa (o:

Teraz kilka zdjęć fiołeczka , którego dostałam od Lucynki (o:

Kilka zdjęć z balkonu. W tym roku zagościły pelargonie, pomieszałam odmiany jak szło (o: teraz kwitna , były w kiepskim stanie jak je wsadzałam teraz wyglądają cudnie (o:

Dziekuję za wszystkie odwiedziny i komentarze (o;

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli. My nadal cieszymy się tata i mężusiem w jednej osobie, jutro juz koniec dobrego ;o(

sobota, 22 listopada 2008
Pierwszy zimowo - śniegowy dzionek

poniedziałek, 25 sierpnia 2008
niedziela, 24 sierpnia 2008
Łańcut

 

 

 

Zwierzyniec Górny - Bałtów

Fajne miejsce - Park Dinozaurów - Bałtów

Podczas wakacji zwiedziliśmy fajowy park. Sporo atrakcji tam się znajduje. Przede wszystkim wiele atrakcji dla dzieci, ale i dorosły nie będzie się nudził.

Nie daleko znajduję się Zwierzyniec Górny , który zwiedza się autobusem szkolnym.

Miasteczko zwiedza się specjalną ciuchcią za przewodnika służy Pan kierowca.

środa, 20 sierpnia 2008
Mój dobrze zaczęty tydzień.

Świetnie  zaczęty tydzień okazało się ,że mój mąż ma przedłużony urlop. Szkoda tylko, że nie przekazali tej wiadomości , kiedy byliśmy na wakacjach, można by było wtedy zostać dłużej. Było świetnie, odwiedziliśmy kilka pięknych miast i miasteczek, szkoda tylko że nie zdążylismy już do Kazimierza. Ponoć cudne miejsce.Niestety brak czasu......Za to zostało dużo pięknych zdjęć i wspomnień.Oczywiście jeszcze klika wolnych dni przed nami.

SANDOMIERZ

ŁAŃCUT

ZAMOŚĆ